PORADNIK KLIENTA

Poniżej przedstawiamy dodatkowe informacje, które pomogą w zakupach w naszym sklepie internetowym grafbhp.pl.

1. Szukanie produktu.

Wpisz nazwę produktu lub numer artykułu do wyszukiwarki umieszczonej w prawej górnej części Sklepu i kliknij na symbolu lupy.
W polu głównym Sklepu pojawi się konkretny produkt lub grupa wszystkich dostępnych produktów.

Kierując kursor na zdjęcie produktu i klikając przycisk „więcej”, otwierasz jego stronę. Znajdziesz tu pełny opis produktu. Możesz też dokonać jego zakupu, wybierając odpowiedni rozmiar i klikając przycisk „dodaj do koszyka”.

Produkt można również znaleźć klikając na odpowiednią kategorię/podkategorię w Menu, które znajduje się po lewej stronie Sklepu. Po kliknięciu w wybraną kategorię/podkategorię, w polu głównym Sklepu pojawią się wszystkie produkty przypisane do tej kategorii/podkategorii.

2. Kompletowanie zamówienia.

Zakupów dokonasz umieszczając produkt/produkty, które chcesz zakupić w koszyku, poprzez zatwierdzenie wyboru przyciskiem „dodaj do koszyka”.
Jeżeli produkt dostępny jest w rozmiarach lub wariantach kolorystycznych, wybierz odpowiednią wartość przez kliknięcie kursorem w okienku wyboru rozmiaru lub koloru.
Zawartość koszyka można sprawdzić w zakładce „Koszyk”, umieszczonej w prawej górnej części strony. Oczywiście w każdej chwili masz możliwość powrotu do robienia zakupów przyciskiem „kontynuuj zakupy”.

Po wyborze adresu, na który ma zostać wysłana przesyłka z zakupami, sposobu jej wysłania oraz formy zapłaty, zobaczysz potwierdzenie zamówienia, zawierające zestawienie wszystkich zakupionych produktów oraz wartość zamówienia i sposób dostarczenia przesyłki. Teraz wystarczy potwierdzić zamówienie.

UWAGA!!!

W celu uniknięcia problemów związanych z brakiem danego rozmiaru oraz koloru wybranego przez Państwa produktu, przed złożeniem zamówienia prosimy sprawdzić jego dostępność poprzez kontakt z nami.

3. Sposoby płatności za zakupy.

Oferujemy różne formy płatności:

  • Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki

  • Płatność gotówką przy odbiorze osobistym

  • Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy

    Numer rachunku bankowego

    Nazwa firmy: FHU Grażyna Kaczmarek
    Rachunek: 16 1140 2004 0000 3102 7926 3220

    Bank: MBank

    WAŻNE!!!
    W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.

  • Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Transferuj.pl

Wybierając płatność przy odbiorze, pieniądze odbierze kurier dostarczający przesyłkę. O wysyłce i przewidywanym terminie dostawy informujemy e-mailem.

W przypadku płatności przelewem lub kartą płatniczą - przesyłkę wyślemy gdy pieniądze wpłyną na nasze konto. Po odnotowaniu wpłaty informujemy e-mailem o wysyłce i przewidywanym terminie dostawy.

4. Koszty dostawy.

Koszty dostarczenia przesyłki zależą od sposobu zapłaty (przedpłata, pobranie). Przesyłki wysyłamy kurierem DPD.

  • przedpłata   21,00 zł brutto
  • pobranie      26,00 zł brutto


Poznań, Os. Orła Białego 91  (poniedziałek - piątek w godz. 8:00 – 16:00)
Zamówione towary można również odbierać bez dodatkowych kosztów dostawy, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu, w naszym Biurze Handlowym:

5. Zwrot zakupionego towaru.

Klient naszego sklepu internetowego ma prawo do zwrotu towaru. Nieużywany towar można zwrócić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.
Równowartość zwróconego towaru otrzymacie Państwo przelewem bankowym lub przekazem pocztowym w terminie do 14 dni (od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy).

Zwracany towar (kompletny, oryginalnie zapakowany, bez śladów użytkowania) wraz z dokumentem zakupu (oryginał paragonu lub oryginał dokumentu WZ lub kserokopia Faktury VAT) oraz informacjami takimi jak:

  • imię i nazwisko,
  • adres,
  • telefon,
  • adres mailowy,
  • nr zamówienia
  • przyczynę zwrotu
  • nr rachunku na który należy przelać zwrot pieniędzy

proszę przesłać, na koszt własny na adres: FHU Grażyna Kaczmarek, Os. Orła Białego 91, 61-251 Poznań.


W przypadku zwrotu towaru, na który została wystawiona faktura VAT na firmę, zwrot może nastąpić tylko w porozumieniu ze sklepem. Po zaakceptowaniu zwrotu przez sklep, w terminie do 5 dni roboczych zostaną wystawione i wysłane na adres wskazany w zamówieniu oryginał i kopia faktury korygującej. Równowartość zwróconego towaru klient otrzyma w terminie do 14 dni od daty dostarczenia do siedziby sklepu zwracanego towaru lub daty dostarczenia do siedziby sklepu podpisanej kopii faktury korygującej, na wskazany przez klienta rachunek bankowy.

WAŻNE:
Nie można odstąpić od umowy, której przedmiotem są: nagrania audio-wideo oraz programy komputerowe, z których zdjęto oryginalne opakowanie. Odstąpić od umowy nie można także w przypadku świadczeń o cechach określonych dokładnie przez konsumenta w zamówieniu albo ściśle związanych z jego osobą. W szczególności dotyczy to artykułów, na których na zlecenie zamawiającego wykonano wszelkiego rodzaju nadruki, hafty lub naszycia oraz artykułów wykonanych, przygotowanych lub sprowadzonych na indywidualne zamówienie konsumenta, z pominięciem standardowej oferty sklepu.

6. Wymiana zakupionego towaru.

Towar zakupiony w sklepie grafbhp.pl można w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania wymienić na:

taki sam towar w innym rozmiarze/kolorze
inny towar w takiej samej lub wyższej cenie (za dopłatą)

Towar przeznaczony do wymiany należy przesłać na adres Sklepu:

FHU Grażyna Kaczmarek
Os. Orła Białego 91, 61-251 Poznań

Do przesyłki należy dołączyć informację dotyczącą rozmiaru/koloru na jaki towar ma zostać wymieniony, swoje dane kontaktowe oraz adres do wysyłki.

Koszt wymiany dla przesyłek krajowych to 16,00 zł (koszt ponownej wysyłki).

Opłatę należy przesłać na nasze konto lub dołączyć do wymienianego towaru.

W przypadku wymiany towaru, na który została wystawiona faktura VAT na firmę, wymiana może nastąpić po wcześniejszym skontaktowaniu się ze sklepem w celu ustalenia trybu wystawienia i przesłania faktury korygującej.

WAŻNE:
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie.

7. Zwrot wadliwego towaru.

Wszystkie towary zakupione w sklepie internetowym są fabrycznie nowe i objęte pełną gwarancją lub rękojmią producenta na równi z innymi formami sprzedaży.
W przypadku wystąpienia wady towaru zostanie on wymieniony na wolny od wad lub też w przypadku, gdy taka wymiana nie będzie możliwa dokonamy zwrotu środków pieniężnych. Koszt wymiany wadliwego towaru pokrywa nasza firma.